Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncept CSR a jeho efektivnost ve vybraných organizacích metodou KORP
Suláková, Jana
Předmětem této diplomové práce je společenská odpovědnost u vybraných podniků a její zhodnocení metodou KORP. V teoretické části práce je uvedena definice společenské odpovědnosti, sociální, environmentální a ekonomická oblast CSR. Dále jsou uvedeny přínosy a příbuzné koncepty k CSR. Poté jsou rozebrány jednotlivé aktivity v oblasti CSR a metody hodnocení CSR. Poslední kapitola teoretické části obsahuje přehled kritérií a subkritérií, která autorka hodnotí metodou KORP. V praktické části autorka analyzuje tři mezinárodní firmy působící v odlišném odvětví. Při analýze autorka vychází především ze zprávy o CSR jednotlivých společností. Podle výsledku hodnocení jsou navrhnuta doporučení a jsou klasifikovány silné a slabé stránky společnosti.
Společenská odpovědnost v bankovním sektoru
Habarta, Roman
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání společenské odpovědnosti klienty největších bank v České republice. Společensky odpovědné aktivity jsou v těchto institucích hodnoceny metodikou Korp a společně s kvantitativním vý-zkumem jsou základem pro navržená doporučení. Data jsou získána formou polostrukturovaných rozhovorů se zástupci bank a dotazníkovým šetřením mezi klienty. Sekundární data jsou získána z výročních zpráv a dalších dokumentů bank.
Analýza společensky odpovědných aktivit vybraného podniku
Matějka, Tomáš ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Analýza společensky odpovědných aktivit ve vybraném podniku je analýza CSR aktivit, které podnik aktuálně vykonává. Cílem diplomové práce je pomoci firmě zjistit, zda se má aktivně věnovat zavedení konceptu CSR. A také navrhnout první kroky, která má firma realizovat při jeho případném zavádění.
Společenská odpovědnost ve firmě
Uhrová, Tereza ; Ing.Hana Krymláková, Ph.D. (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti (CSR), které se stává stále častěji předmětem diskuzí, a to jak v ekonomické, tak i ve veřejné sféře. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh toho, jak by koncept společenské odpovědnosti mohl být v praxi implementován a poté zhodnotit společenskou odpovědnost konkrétní organizace metodou KORP.
Hodnocení společenské odpovědnosti vybrané organizace pomocí metody KORP
Látalová, Silvie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Koten, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti organizace jak z teoretického, tak i praktického pohledu. V teoretické části se věnuje především vymezení konceptu společenské odpovědnosti, jeho hlavním principům a vývoji v čase. Dále jsou uvedeny přínosy konceptu pro různé skupiny stakeholderů a naopak negativní názory ze strany kritiků. Cílem praktické části práce je analyzovat a zhodnotit úroveň společenské odpovědnosti v konkrétní vybrané organizaci včetně stanovení silných a slabých stránek a následně doporučit opatření pro zlepšení společensky odpovědného profilu organizace. Je použita metodika Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost.
Příprava společnosti T-Mobile pro získání Národní ceny za CSR
Suchopárová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Březina, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Společenské odpovědnosti organizací. Stěžejním cílem práce je vytvořit Předběžnou Zprávu o CSR společnosti T-Mobile a vyhodnotit ji pomocí metody KORP. Teoretická část uvádí potřebný pojmový aparát ohledně CSR, programu Národní cena za CSR a principu metodiky KORP. Praktická část popisuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile. Obsahuje vytvořenou Předběžnou Zprávu o CSR s jejím bodovým vyhodnocením. Dále uvádí silné stránky a příležitosti organizace T-Mobile. Závěr shrnuje význam CSR a výsledek praktické části.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Krohová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Prachař, Jaroslav (oponent)
Ve své práci jsem se věnovala společenské odpovědnosti podniku, popsala jsem její tři pilíře - ekonomický, společenský a environmentální. V praktické části jsem zhodnotila csr u České spořitelny metodou KORP a dále jsem provedla dotazníkové šetření u zaměstnanců ČS ohledně jejich povědomí o CSR v ČS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.